کدخبر : 16014
سه‌شنبه 12 جولای 2022 - 8:01
فاقددیدگاه

تامین ۶۴ ویلچر برای توانخواهان جسمی ـ حرکتی در دهلران

فعال اجتماعی ایلام گفت: به یاری خدا و مشارکت مردم دهلران موفق به تهیه ویلچر برای ۶۴ نفر شده‌ایم که توسط اداره بهزیستی دهلران در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

حمزه عبدی فعال اجتماعی استان ایلام گفت: پویش اهدای ویلچر با هدف ترویج فرهنگ یاری هم نوع و کمک به نیازمندان و جلب مشارکت‌های مردمی با مشارکت سازمان داوطلبان هلال احمر کشور ویژه شهرستان دهلران و مشارکت مردمی برگزار شد. 

وی افزود: ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و افرادی که به خاطر معلولیت سقف آرزوهایشان حضور در اجتماع است موجب راه اندازی این پویش شد.

این فعال اجتماعی گفت: عواید حاصل از بلیط فروشی این جشن که با دعوت از گروه طنز پرداز مطرح کشوری برگزار شد صرف خرید وسایل سرمایشی برای خانواده‌های نیازمند خواهد شد. 

عبدی تصریح کرد: به یاری خدا و مشارکت مردم دهلران موفق به تهیه ویلچر برای ۶۴ نفر شده‌ایم که توسط اداره بهزیستی دهلران در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد. 

وی ادامه داد: در نهایت مبلغ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جمع آوری شد که از این مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال در قالب کمک‌های مردمی و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال توسط سازمان هلال احمر تامین شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.