کدخبر : 15855
شنبه 18 ژوئن 2022 - 8:09
فاقددیدگاه
امام جمعه ایلام:

مدیران غیر همسو با دولت را عوض کنید

امام جمعه ایلام با بیان اینکه باید با سودجویانی که درختان جنگل‌های ایلام را بی‌رحمانه نابود می‌کنند برخورد شود، گفت: مدیری که با این دولت همراهی نمی‌کند، باید جابه‌جا شود.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام که در مصلی برگزار شد، اظهار کرد: باید با سودجویانی که درختان جنگل‌های ایلام را بی‌رحمانه نابود می‌کنند برخورد شود.

وی گفت: مدیری که با این دولت همراهی نمی‌کند، باید جابه‌جا شود، از عوامل دخالت کننده پشت پرده نترسید و شایستگان را انتخاب کنید.

امام جمعه ایلام ادامه داد: مجریان قانون باید بیشتر دقت کنند که برای درختی چقدر هزینه می‌شود و باید با افراد متخلف برخورد شود.

کریمی‌تبار اضافه کرد: دشمن شناسی و توجه به اقدامات و عملیات دشمن بسیار مورد توجه است، دشمنان اجازه انعکاس واقعیت‌ها را نمی‌دهند.

وی افزود: رسانه‌های دشمن هزینه کردند تا بر افکار جامعه ما کار کنند و امنیت روانی ما را برهم زنند، هزینه این اقدامات هم از نفت‌ها بر می‌آید.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: دشمن اقدامات بسیاری را برای ترور دانشمندان و نخبگان ما انجام داده اما از تریبون‌های خود اتقلاب اسلامی را تروریست معرفی می‌کند.

کریمی‌تبار تصریح کرد: اما از طرفی ما پیشرفت‌های بی‌شماری در زمینه علمی، نظامی، افزایش صادرات نفتی و شکسته شدن تحریم‌ها و یافتن بازارهای جدید داشته‌ایم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.