کدخبر : 15821
سه‌شنبه 14 ژوئن 2022 - 8:09
فاقددیدگاه

کلنگ ۱۶۰ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی در شهر ایلام

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت یک میلیون مسکن در سال در مناطق مختلف کشور گفت:جامعه هدف در طرح ملی مسکن دهک‌های اول و دوم و سوم است.

فخاری در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت شهر ایلام پیشرفت این طرح را حدود ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: طبق زمان بندی که برای این پروژه در نظر گرفته شده تا سال ۱۴۰۳ طرح ملی مسکن در شهر ایلام تحویل داده خواهد شد.

وی افزود:سالانه ۶۰۰ هزار نیاز مسکن افزایش می‌یابد و در این راستا طرح نهضت ملی مسکن جزو افتخارات دولت سیزدهم است که تولید یک میلیون مسکن در سال را محقق می‌سازد.

استاندار ایلام هم با بیان اینکه سهم ایلام از نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است گفت: ایلام از استان‌های کم برخوردار کشور است و سود دوران مشارکت ۹ درصد و ۱۸ درصدی برای احیای بافت‌های فرسوده بسیار بالا است که مردم توان پرداخت آن را ندارند و باید برای برخی استان‌ها مانند ایلام استثنا قائل شویم.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تاکنون سه هزار و ۴۳۲ نفر از متقاضیان طرح مسکن ملی در استان آورده خود را به‌ طور کامل واریز کرده‌اند.

بهادری از افزایش احداث این طرح‌ها با توجه به اضافه شدن تعداد واجدین شرایط خبر داد و افزود: هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است که برای تحقق این هدف ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار دارد.

وی تاکید کرد: شرط واگذاری زمین و تخصیص پروژه به متقاضیان پرداخت سهم آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی است که تاکنون ۲ هزار و ۴۳۲ مورد از متقاضیان با توجه به پیام دریافتی نسبت به واریز وجه اولیه و بیشتر (سهم آورده دوم) اقدام کرده اند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.