کدخبر : 15755
دوشنبه 6 ژوئن 2022 - 9:54
فاقددیدگاه

افتتاح بیمارستان “۳۷۶ تختخوابی رازی “مطالبه جدی مردم ایلام است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این استان تکمیل و تجهیز بیمارستان رازی است، که از اصلی‌ترین مطالبات مردم استان نیز به شمار می آید.

سارا فلاحی، افتتاح  بیمارستان “۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام” را مطالبه جدی مردم عنوان و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی این استان تکمیل و تجهیز بیمارستان رازی است، که از اصلی ترین مطالبات مردم استان نیز به شمار می آید.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکلات پیشروی بیمارستان رازی برای افتتاح  گفت: برای تکمیل زیر ساخت‌ها و راه اندازی هر چه سریعتر بیمارستان به یک ارتباط بین بخشی، میان دستگاه‌های استان نیاز است تا به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیایند و این بیمارستان افتتاح و به مردم خدمات درمانی ارائه کند.

وی با تاکید بر تکمیل زیر ساخت‌های این بیمارستان تصریح کرد: با حمایت دستگاه‌های متولی مشکل راه دسترسی ، برق و آب مورد نیاز بیمارستان باید حل شود که با برگزاری جلسه‌ای با مدیران دستگاه‌های مربوطه انشاالله این مشکل مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر تکمیل تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان تأکید  کردو بیان داشت : تکمیل این تجهیزات باید، با کمک وزارت بهداشت صورت گیرد که مقرر شد، طی جلسه ای با وزیر بهداشت و با همراهی عوامل علوم پزشکی استان انجام گیرد.

 وی خاطر نشان کرد : قبلاً در مورد تکمیل و تجهیز این  بیمارستان وزیر محترم بهداشت و معاونین ایشان قول مساعد دادند که انشاالله با رایزنی‌هایی که صورت خواهد گرفت، محقق خواهد شد.

فلاحی با اشاره به اینکه استان ایلام مسیر اصلی زوار اربعین می‌باشد افزود : با توجه به تردد زوار اربعین از مسیر استان ایلام، یکی از اولویت‌های اصلی این استان تکمیل و تجهیز بیمارستان رازی است، که از اصلی ترین مطالبات مردم استان نیز به شمار می آید.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:برای تکمیل تجهیزات این بیمارستان باید دولت پای کار باشد و ما نیز بعنوان نماینده مردم رایزنی های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد و انشاالله طبق قول رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تا پایان خرداد ماه شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.