کدخبر : 15748
شنبه 4 ژوئن 2022 - 16:58
فاقددیدگاه

میز خدمت دادگستری ایلام در محل مصلی این شهرستان برگزار شد

با حضور رئیس کل دادگستری ایلام، میز خدمت دادگستری استان پیش از خطبه های نماز جمعه در محل مصلی ایلام برگزار شد.

خبرگزاری میزان – با حضور رئیس کل دادگستری ایلام، میز خدمت دادگستری استان پیش از خطبه های نماز جمعه در محل مصلی ایلام برگزار شد.

در این دیدار مردمی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین وی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ایلام و همچنین سایر مسئولان قضایی استان از نزدیک و به صورت رو در رو با مردم و مراجعان گفت‌و‌گو، به موضوعات مختلف حقوقی و کیفری آنان رسیدگی و دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری ایلام در حاشیه این دیدار بیان کرد: عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط وثیق با مردم، ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مراجعان، از مهم ترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در کلیه حوزه های قضایی استان است.

وی افزود: تسهیل در خدمت رسانی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد یکی از مهم ترین نتایج استقرار میز خدمت است.

وی تصریح کرد: گستردگی خدمات ارائه شده در دادگستری ها و حوزه های قضایی و همچنین دادسراها و دادگاه های استان، ضرورت استقرار میز خدمت را دوچندان می کند و برگزاری این برنامه ها به منظور رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع به صورت مستمر انجام می گیرد.

علی‌محمدی افزود: رعایت عدالت، خدمت به مردم و حل مشکلات آنان از مهم ترین اهداف و اولویت های دادگستری استان است و همواره به صورت ویژه پیگیری می شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.