کدخبر : 15659
یکشنبه 22 می 2022 - 8:34
فاقددیدگاه

استاندار ایلام در نشست روابط عمومی های استان گفت: روابط‌عمومی‌ها باید در طراز بالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند و این سمت جایگاه افراد با انگیزه، خبره و حرفه ای است.

امروز نیازمند روابط‌عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم

حسن بهرام‌نیا شامگاه شنبه در نشست مدیران روابط‌عمومی‌ دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی گفت: یکی از ارکان های مهم هر ارگان و سازمانی روابط عمومی توانمند و متخصص است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید در طراز بالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند و اگر کسی بی انگیزه است، نباید در روابط عمومی باشد بلکه روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه، خبره و حرفه‌ای است.

استاندار ایلام مدیران روابط عمومی را مشاورین امین مدیران دانست و تصریح کرد: مدیران مادامی که ادعای مردم داری می کنند نمی‌توانند یک روابط‌عمومی ضعیف داشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه یک پای سازمان موفق، قوی و توانمند “روابط عمومی” است، ادامه داد: اگر سازمانی موفق است در سایه روابط عمومی است و اگر یک سازمان ضعیف عمل می کند، باید علت ضعف آن را در روابط عمومی جستجو کرد.

وی روابط عمومی‌ها را آئینه تمام نمای سازمان ها دانست و گفت: روابط عمومی ها باید واقعیت ها را منعکس کنند و فقط به دنبال تعریف و تمجید از مدیران نباشند زیرا مردم انتظار دارند مشکلات آنها نیز دیده شود و به آنها خدمات ارائه گردد.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در ادامه این نشست با تبریک هفته روابط‌عمومی اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها قلب تپنده ادارات و ارگان‌ها هستند و باید نوع نگاه مدیران به روابط‌عمومی‌ها تغییر کند.

سجاد صیدی با بیان این‌که مدیران باید روابط‌عمومی‌ها را از بین زبده‌ترین افراد انتخاب کنند خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند با روابط‌عمومی‌ها رابطه حسنه‌ای داشته باشند.

وی در پایان اضافه کرد: نقش و جایگاه روابط‌عمومی در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی غیرقابل‌انکار است از این‌رو توجه به توان‌مندی‌ و مهارت روابط‌عمومی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.