کدخبر : 15567
دوشنبه 9 می 2022 - 8:22
فاقددیدگاه

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت آبرسانی به مناطق محروم استان ایلام

دبیر مجمع گروه‌های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه، از سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جهیزیه به نیازمندان ایلامی اهدا شده است، گفت: در بخش آبرسانی به مناطق محروم حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت تخصیص صورت گرفته که با مشارکت گروه‌های جهادی آبرسانی به روستاهای دور افتاده انجام گیرد.

رحیمی دبیر مجمع گروه‌های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در سطح استان ایلام هر شهرستان یک شورای جهادی به نام شورای سازندگی و در سطح استان یک مجمع گروه‌های جهادی سپاه امیرالمؤمنین تشکیل شده و در حال حاضر ۱۱۶۷ گروه جهادی در سامانه جهادی ثبت شده است. 

وی افزود: گروه‌های جهادی در حال حاضر در تمام زمینه‌ها سلامت، عمران، فرهنگی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی، مسکن محرومین و اخیرا با اولویت بیشتر در زمینه جهاد تبیین در حال فعالیت هستند. 

دبیر مجمع گروه‌های جهادی بیان کرد: در حال حاضر اولویت نخست گروه‌های جهادی کارگاه‌های اشتغالزایی و بحث اقتصاد مقاومتی در بحث دانش بنیان است. 

رحیمی گفت: شاکله دولت انقلابی به ریاست آیت‌الله رئیسی استفاده از توان و ظرفیت گروه‌های جهادی مخصوصا در پروژه‌های عمرانی است. 

وی ادامه داد: در بخش آب رسانی به مناطق محروم حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت تخصیص صورت گرفته که با مشارکت گروه‌های جهادی آب رسانی به روستاهای دور افتاده انجام گیرد. 

این مقام مسئول ادامه داد: از سال گذشته تا کنون ۳۶۰ هزار بسته معیشتی، بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیون تومان جهیزیه، یک میلیون پرس غذای گرم، ۱۵۳۸ دستگاه تبلت، ۷۴۹ رأس قربانی توزیع و ۳۸۹ مسکن برای محرومین احداث شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.