کدخبر : 15558
یکشنبه 8 می 2022 - 8:49
فاقددیدگاه
رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام:

جامعه پزشکی استان خواستار تجهیز و تکمیل کامل بیمارستان رازی ایلام پیش از افتتاح آن هستند

رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: در صورت راه‌اندازی بیمارستان 376 تختخوابی ایلام ، بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان در زمینه خدمات درمانی رفع خواهد شد، اما افتتاح آن باید بدور از هیاهوهای سیاسی و رفع نواقص زیربنایی و تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی آن باشد در غیر این صورت نمی تواند تامین کننده نیازهای درمانی مردم استان باشد، بلکه تحمیل هزینه و سرگردانی مردم را به دنبال خواهد داشت.

علیرضا رمضانی اظهار داشت: پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی استان که از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است، قابل قبول برای مردم و جامعه پزشکی استان نخواهد بود که پس از گذشت ۱۲ سال به صورت ناقص و بدون تجهیز کامل  به بهره‌برداری برسد بلکه باید این پروژه به‌صورت کامل و بدون نقص افتتاح شود تا مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام افزود: در بخش سلامت، بیمارستان، به عنوان یکی از نهادهای مهم ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی کشور به شمار می رود  که در ارتقای سطح سلامت جامعه نقش اساسی ایفا می کند.

رمضانی تاکید کرد: در صورت راه‌اندازی  بیمارستان ۳۷۶  تختخوابی ایلام ، بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان در زمینه خدمات درمانی رفع خواهد شد. اما افتتاح آن باید بدور از هیاهوهای سیاسی  و رفع نواقص زیربنایی  و تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی آن باشد در غیر این صورت  نمی تواند تامین کننده نیازهای درمانی مردم استان باشد، بلکه  تحمیل هزینه و سرگردانی مردم را به دنبال خواهد داشت .

وی افزود : از اصحاب رسانه استان به عنوان نماینده افکار عمومی در راستای پیگیری مشکلات و انتشار اخبار ، بدون هیچ‌گونه طرفداری از جناح و یا تفکر خاصی قدرانی و تشکر می کنم .

رییس سازمان نظام پزشکی ایلام پیشرفت پروژه  بیمارستان رازی ایلام تا این حد را مدیون زحمات تمامی همکاران و ریاست های پیشین و کنونی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، استانداران محترم استان و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط بوده  دانست و گفت: اقدامات این عزیزان در مسیر خدمت به مردم شریف استان قابل تقدیر و تشکر است و این سازمان آمادگی حمایت وهمکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمت و ارتقا سطح سلامت مردم شریف استان ایلام را دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.