کدخبر : 15514
یکشنبه 1 می 2022 - 8:50
فاقددیدگاه
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خطاب به شهرداری و شورای شهر:

دوستان رسانه هیچ کدام بر علیه شما نیستند

سردار شاکرمی با بیان اینکه راه امنیت پایدار و آوردن مردم در صحنه و حضور مردم در موقفگاه های مختلف خدمت به مردم است، گفت: سهم مسئولیت های اجتماعی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بایستی به استان اختصاص پیدا کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، عصر امروز(۱۰ اردیبهشت) در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان و آئین رونمایی از پوشتر جشنواره رسانه ابوذر، اظهار کرد: بنده طرفدار شهرداری و شورای شهر نیستم و در  طول دهه های گذشته، همیشه یکی از اهداف ما در فضای رصد در عرصه‌های مختلف، شهرداری ها بوده است و قطعا در آینده نیز همین کار را انجام خواهیم داد.

سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه بنده به شورای شهر عرض کردم که فرصتی برای مجادله و پرداختن به حواشی نیست، افزود: در هر صورت، شهردار غیربومی برای شهرداری ایلام انتخاب شده است، ایشان مهمان ما شده است، شورای شهر نتوانستند در خصوص نیروی بومی به هم افزایی برسند، بنده به شهردار عرض کردم که تا زمانی که برای خدمت به مردم و شهر ایلام گام بر می‌دارید و تلاش می کنید حمایت خواهیم کرد و موانع را بر می داریم.

وی با بیان اینکه ما حاضر هستیم در برخی موارد و موضوعات شهر ایلام برای خدمت به مردم همانند قرارگاه محرومیت زدایی ورود کنیم، افزود: این امر شرایطی دارد که خدمات شهرداری را در منظر عمومی قرار دهید، اصحاب رسانه را دعوت کنید، شفاف آنچه هست را بیان کنید و آنچه مطالبه می کنند هم توجه کنید و پیگیری کنید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه با لجاجت کار پیش نمی رود، تصریح کرد: ما تا کنون فضای خوبی در سطح شورای شهر نداشتیم متفرق و در کنار هم قرار نگرفته اند، امروز یک فرصتی پیش آمده است که به مردم شهر ایلام خدمت شود.

سردار شاکرمی بیان کرد: استان ایلام محروم است، گفتیم این لفظ را نگوییم اما واقعیت این است که محروم است، آدم از ورودی و خروجی آن احساس خجالت می کند، ما نگاه ناسیونالیستی نداریم به شهرداران بومی هم نقد داریم.

وی خطاب به رئیس شورای شهر ایلام، بیان کرد: ما فضای خوبی نداشتیم نه در انتخابات، نه بعد از انتخابات، نه در جلسات شما و نه در همفکری شما، متفرق، تنها و در مقابل هم، هیچ گاه در کنار هم قرار نگرفتید، امروز فرصتی است که خدا به شما عطا کرده است و باید برای خدمت به مردم تلاش کنید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خطاب به شهردار ابراز کرد: هیچ کس از شما کار اضافه نمی خواهد همین که در کنار مردم صادقانه باشید، مردم را ببینید، بچه های خادم شهرداری را ببیند،  شورای شهر برای مهره چینی ها  و حضور آدم های مساله دار فشار نیاورند، شورای شهر از منافع خود بگذرند  و  برای منافع مردم تلاش کنید.

سردار شاکرمی با بیان اینکه خیلی ها برای نظام سیلی خوردند و در دفاع مقدس سوختند، ابراز کرد: شورای شهر و شهرداری بدانند که دوستان رسانه هیچ کدام بر علیه شما نیستند و اگر موضوع و مساله ای را بیان می کنند، برای مردم است، این دوستان رسانه فرزندان ایلام هستند و در فضای نقادی بزرگ شده اند و برای خودشان چیزی نمی خواهند و برای مردم تلاش می کنند.

وی افزود: شما بایستی فضایی را برنامه ریزی کنید که صادقانه و خاضعانه برای مردم دارای اثر باشد، فضای شهر ایلام با کلانشهرها که هیچ، با شهرستان‌های بزرگ هم از لحاظ منظر شهری قابل مقایسه نیست، افتضاح است و مایه آبرو ریزی است و این دست شماست که آن را درست کنید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه هزینه ها را در پیمانکاری ها در اجرای طرح های شهری کم کنید، یادآور شد: اصحاب رسانه مسئولیت دارند، تعارف که نیست، نقادی هم هست و رهبر معظم انقلاب فرمودند که رعایت کنید اما فضای نقد را نبسته اند.

سردار شاکرمی در راستای تامین آب شرب ایلام اگر شهردار و شورای شهر کمک کنند ما می توانیم و حاضریم که در قالب طرح های جهادی و سازندگی در حوزه آب های روان وارد شده و برای تامین آب ایلام کمک کنیم.

وی  با بیان اینکه سهم زیادی از حوزه های فرهنگی، اجتماعی نفت و گاز و پتروشیمی در استان اختصاص پیدا نمی کند و باید برنامه ریزی شود که در بحث پتروشمی در ایلام و در حوزه نفت در حوزه جنوب استان، سهم مسئولیت های اجتماعی این صنایع به استان اختصاص یابد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ما دغدغه شهر را داریم و اعتقاد داریم که  امنیت پایدار را می توانیم از طریق اقدامات شاخص فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ساخت وساز انجام دهیم و اگر مردم راضی بودند انقلاب می ماند و گرنه با توپ و تانک که نمیشه مردم را نگه داشت.

وی بیان کرد: راه امنیت پایدار و آوردن مردم در صحنه و حضور مردم در موقفگاه های مختلف خدمت به مردم است، یکی از راه های خدمت شهرداری ها هستند، اعضای شورای شهر ایلام با سه هزار شهید استان عهد ببندید که مردم را در اولویت قرار دهید و کاری کنید که روزی رسانه ها از شما تمجید کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم، منشور اخلاقی رسانه های استان ایلام و پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری شبستان

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.