کدخبر : 15466
دوشنبه 25 آوریل 2022 - 10:01
فاقددیدگاه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

۱۸ مجتمع آبرسانی روستایی در ایلام در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: ۱۸ مجتمع آبرسانی روستایی در ایلام در حال اجرا است.

پرویز ناصری روز یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان سیروان، به نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا و محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها در این شهرستان پرداخت و افزود: مجموعه شرکت آب و فاضلاب ایلام برای تمامی شهرستان‌های استان و نیازهای مشترکان برنامه‌های هدفمندی را تدوین و برای نیل به هدف و امر خدمات رسانی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام با بیان اینکه ایجاد تعامل و همراهی با ادارات از جمله اهداف شرکت آب و فاضلاب است یادآور شد: در قالب طرح محرومیت‌زدایی، آبرسانی به روستاهای محروم، وزارت نیرو با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار عمرانی در ۱۸ مجتمع و ۳۶ روستای اصلی و به طور کلی ۱۲۸ روستا با اعتباری باِلغ بر پنج هزار میلیارد ریال را آغاز کرده و در این زمینه حوزه شهرستان سیروان نیز از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی تأکید کرد: آگاه‌سازی در خصوص مدیریت آب ضروری است و همه باید برای حل بحران آب کمک کنند.

فرماندار سیروان نیز با بیان اینکه از مجموع ۶۳ روستای حوزه سیروان حدود ۲۲ روستا با تنش آبی مواجه هستند، خواستار رفع مشکلات حوزه آب در سطح شهر و روستاهای این شهرستان و بازسازی شبکه آبرسانی روستاها شد.

علیرضا رئیسی با اشاره به اینکه ایجاد شبکه فاضلاب و تصفیه خانه جز ضروریات این منطقه است گفت: با اطلاع رسانی که انجام گرفته تمام ادارات از جمله مدارس و دهیاران درخصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه آب فعال هستند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.