کدخبر : 15435
سه‌شنبه 19 آوریل 2022 - 8:42
فاقددیدگاه
نماینده مردم ایلام در مجلس:

۱۵۰۰ میلیارد تومان به سامانه گرمسیری استان ایلام اختصاص می یابد

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به سامانه گرمسیری استان ایلام اختصاص می یابد.

سارا فلاحی عصر دوشنبه در دیدار با صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور، خواستار توجه به سامانه گرمسیری استان شد.

نماینده ایلام، خواستار مجاب کردن سازمان برنامه بودجه و وزارت نیرو برای تسریع در روند تأمین اعتبار و تکمیل این پروژه بزرگ و راهبردی برای استان ایلام و همچنین خواهان رایزنی و اقدامات جدی دولت برای جذب مابقی اعتبارات مورد نیاز سامانه گرمسیری از محل صندوق توسعه ملی شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در این خصوص دستور داد: در اجرای توافق نامه منعقده سازمان برنامه و بودجه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر شده از محل تهاتر نفت مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه مذکور اختصاص داده شود موضوع پیگیری شود.

تسریع در تامین اعتبار اتصال ایلام به راه ریلی و تبدیل شدن شهرستان مهران به فرمانداری ویژه از دیگر مطالبات نمایندگان از معاون رئیس جمهور بود که در این خصوص مرتضوی دستورات لازم را به وزارت کشور و وزارت راه صادر کرد.

نمایندگان ایلام خواستار تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل مسیرهای ارتباطی اربعین در استان ایلام شامل جاده‌های اسلام آباد-قلاجه-ایوان-چوار-ایلام و همچنین جاده‌های حمیل-ایلام-صالح آباد-مهران شدند که در این خصوص معاون رئیس جمهور دستور داد این مطالبه مردم استان ایلام در مصوبات سفر رئیس جمهور پیگیری شود.

تسریع در اجرایی شدن طرح توسعه میدان نفتی چنگوله توسط مهندسی توسعه نفت متن از دیگر مطالبات نمایندگان استان ایلام بود که در این خصوص معاون رئیس جمهور دستور داد که این موضوع توسط وزارت نفت و با اعلام وزیر نفت تا حصول نتیجه پیگیری شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.