کدخبر : 15322
یکشنبه 3 آوریل 2022 - 8:11
فاقددیدگاه
علت وقوع ۸۵ درصد تصادفات ایلام سرعت غیرمجاز بوده است&body=http://www.jammak.ir/?p=15322" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
معاون استانداری ایلام:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: علت وقوع ۸۵ درصد تصادفات ایلام سرعت غیرمجاز بوده است.

به گزارش جامک؛ سعید هژبری عصر شنبه اظهار داشت: رانندگان در آخرین روز از تعطیلات نوروزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده تا سفری ایمن داشته باشند.

وی ادامه داد: طی این مدت با حضور میدانی تمامی محورهای مواصلاتی استان مورد پایش قرار گرفت و حضور تیم‌های امدادی، خدماتی و پلیس راه با اهتمام و با انگیزه بالا در تمامی محورهای استان محسوس بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: حضور تیم‌های پلیس راه و سایر دستگاه‌ها که وسایل نقلیه خود را در اختیار پلیس راه قرار دادند، نقش آشکار سازی و بازدارندگی داشت.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام افزود: در این روز از همه مردم استان تقاضا داریم با طبیعت مهربان باشند و از ریختن زباله در طبیعت خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: در طول طرح نوروزی با استقرار تیم‌های پلیس راه و همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط با ستاد سفرهای نوروزی همه تلاش خود را برای استقرار تیم‌های امدادی، خدماتی بکار گرفتیم و از همه تیم‌های مستقر در محورهای مواصلاتی و دستگاه‌های که همکاری داشتند قدردانی می‌کنم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
علت وقوع ۸۵ درصد تصادفات ایلام سرعت غیرمجاز بوده است&body=http://www.jammak.ir/?p=15322" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.