کدخبر : 15316
جمعه 1 آوریل 2022 - 20:57
فاقددیدگاه

تحقق شعار سال، نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی کشور است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری عنوان شد نسخه شفابخش بیماری تورم، گرانی و رفع بسیاری از مشکلات اقتصاد در کشور است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرایلام اظهار داشت: همه مسوولان و مردم باید همه تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار گیرند تا بتوانیم به لطف خداوند متعال از این مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

خطیب جمعه ایلام در ادامه با اشاره به فعالیت شرکت هیا دانش بنیان در کشور عنوان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان به این دلیل  است که هزینه تولید به حداقل می رسد، علم به ثروت تبدیل می شود که در اینصورت می توان شاهد بهترین تولیدات باشیم و در عرصه بین الملل با سایر کشورها رقابت کنیم.

وی افزود: حدود پنج هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند که سهم این شرکت ها از تولید ناخالص ملی کشور تنها ۲ درصد است در حالی است تا سال ۱۴۰۴ این میزان به ۵۰ درصد خواهد رسید.

خطیب جمعه ایلام در ادامه با تبریک ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران گفت: در این روز ۹۸.۲ درصد مردم کشور به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و مخالفان در اقلیت قرار گرفتند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: اسلامیت جمهوری اسلامی در واقع اجرای احکام خداوند در کشور بود که مردم با رای قاطع خود آن را پذیرفتند، اما غربی‌ها و دشمنان اسلام تلاش داشتند که تنها اسم اسلام بماند، اما هویت و شیوه اجرا آن تغییر کند که با مقاومت مردم این خواسته آنان محقق نشد.

خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: پس از چهار دهه از گذشت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه پیشرفت‌های چشمگیری در کشور حاصل شد و امروزه به فضل خداوند هیچ قدرتی در دنیا جرات تهاجم به کشور را ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان گفت: حفظ حرمت ماه رمضان ضروری و تظاهر به روز خواری ممنوع است و در این ماه مبارک همه امورات ما باید برای خداوند متعال باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.