کدخبر : 15253
یکشنبه 20 مارس 2022 - 9:37
فاقددیدگاه

مطالبه گری باید در جهت تحقق مطالبات رهبری باشد

امام جمعه ایلام گفت: مطالبه گری باید در جهت تحقق مطالبات رهبری و در چارچوب اخلاق و قانون باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جلسه‌ی امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان با مجمع مطالبه گران استان ایلام برگزار شد. 

در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت جایگاه مطالبه گری جمعی از جوانان مطالبه گر استان ایلام در دفتر نماینده ولی فقیه با وی دیدار و مطالبات خود را مطرح کردند.

در این دیدار دبیر مجمع مطالبه گران استان ایلام با بیان این موضوع که اصل و شاکله این مجمع مردمی است و نظارت مردم بر مردم و مردم بر حکومت را دنبال می‌کند مطالبات مجمع را در راستای تقویت جریان مطالبه گری در استان به سمع و نظر حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار رساند.

برگزاری کلاس‌های اخلاق و آموزش حقوقی و شیوه‌های مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر از جمله مطالباتی بود که فورا با موافقت نماینده ولی فقیه در استان به تحقق پیوست و تحقق مطالبات دیگر از جمله بیان مطالبات از زبان جوانان مطالبه گر در تریبون نماز جمعه نیز از مواردی بود که تحقق آن منوط به شکل گیری مطالبه گری بر اساس مبانی رهبری در مساله مطالبه گری اعلام شد.

در این دیدار مطالبه گران با توجه به جایگاه والای ایشان خواستار تداوم حمایت نماینده ولی فقیه از مطالبه گران و همراه کردن مسئولان با مطالبه گران شدند. 

پس از بیان مطالبات دیگر در حوزه ورزش، مدیریت،حجاب و عفاف توسط سایر مطالبه گران نماینده ولی فقیه مطالبی را مطرح کرد که اهم آن به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار امام جمعه ایلام در این جلسه تصریح کرد: ورود به عرصه مطالبه گری و امر به معروف الزاماتی دارد و کسانی که به این حوزه ورود می‌کنند ممکن است در مسیر پیش روی با تطمیع، تهدید روبرو شوند وحتی تلاش شود که شما را به انحراف بکشاند یا برای شما صحنه سازی کنند و یا سخنی از زبان شما پخش و موجب سکوت شما شود.

وی با تاکید بر تحقق خواسته رهبری در بخش مطالبه گری عنوان داشت: اصل کار، کار خوبی است و اهداف شما باید تحقق مطالبات رهبری و چارچوب اخلاق و قانون باشد و نیاز است اطلاعاتتان را بالا ببرید و قطعا در این زمینه نیاز به آموزش دارید.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مطالبه گری ارزش ذاتی دارد و این‌طور نیست که هر مطالبه‌ای را که داشتیم فردا در میدان عمل محقق شود، تاکید کرد: کل حیطه مطالبه گری ما در چارچوب امر به معروف و نهی از منکر است و قدم اول این است که شرایط آن را داشته باشیم،وهمه ما تکالیفی داریم که ان شالله بتوانیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.