کدخبر : 15249
چهارشنبه 16 مارس 2022 - 9:26
فاقددیدگاه
جانشین انتظامی استان ایلام تشریح کرد؛

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات

جانشین انتظامی استان ایلام، تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن نجفی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گریزی به تمهیدات ویژه پلیس برای تعطیلات پایانی سال زد و اظهار کرد: پلیس ایلام با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته در صدد است با تدوین برنامه‌های هدفمند و راه اندازی گشت‌های آشکار و پنهان راه هرگونه سرقت را از سارقان سلب و با مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه جابجایی منزل در ایام نوروز ممنوع است، گفت: جابجایی‌های بین شهری فقط با مجوز نیروی انتظامی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ نجفی به پیش بینی پلیس برای راه اندازی و استقرار کانکس به منظور امنیت در تفرجگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به آزاد بودن مسافرت‌های نوروزی و افزایش ترددات در این ایام از همه هموطنان می‌خواهیم تا در صورت امکان هر ۳ دوز واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی راه اندازی گشت‌های محله محور به منظور پیشگیری از سرقت، اجرای طرح نوروزی پلیس راه، دستگیری معتادان متجاهر و معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد به منظور کاهش آمار سرقت، استقرار گشت‌های پیاده و موتوری در مکان‌های خرید، تامین نظم ترافیکی پنجشنبه و جمعه پایان سال را از برنامه‌های پلیس استان خواست و از همشهریان خواست تا با رعایت هشدارهای پلیس، خادمان خود را در مجموعه انتظامی استان یاری کنند.

جانشین انتظامی استان در ادامه به کشف بیش از یک میلیون ترقه و مواد منفجره در طول هفته گذشته در سراسر استان اشاره کردو اظهار داشت: هنجار شکنان در چهارشنبه پایانی سال پس از هماهنگی با مقامات قضایی در بازداست بسر خواهند برد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.