کدخبر : 15233
سه‌شنبه 15 مارس 2022 - 8:21
فاقددیدگاه

بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از هیات مدیره‌ای به ملکی تبدیل می‌شود

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان زاگرس ایلام همچون همه بیمارستان‌های کشور که به صورت هیات مدیره‌ای اداره می‌شوند از این پس به ملکی تبدیل و اداره می‌شود.

دکتر حبیب الله حسن خانلو در آیین معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: از میان بیمارستان‌های هیات مدیره‌ای تنها بیمارستان میلاد تهران دارای شرایط استاندارد است و به همان صورت هیات مدیره‌ای به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی پروژه‌های درمانی ایلام را بررسی کرده و در راستای تکمیل این طرح‌ها از جمله پروژه‌هایی که امکان بهره برداری آن‌ها وجود دارد، تکمیل درمانگاه مهران با ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم این مهم با همکاری پیمانکار و مدیران مربوطه به اتمام برسد.

حسن خانلو تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴٠۱ اعتبار لازم برای احداث زائر سرای اربعین در شهرستان مهران در نظر گرفته شده که مناقصه این پروژه در دست اجرا و برای طراحی فاز دوم این طرح اقداماتی صورت گرفته است.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: همچنین ساختمان اسناد پزشکی، درمانگاه شماره ۲ و دی کلینیک شهر ایلام در مراحله طراحی نقشه برداری قرار دارد که به زودی عملیات احداث آین مکان‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان حل مشکلات است، گفت: در مدیریت این دوره سازمان تامین اجتماعی برای رفع مشکلات بدنبال نامه نگاری نیستیم و همه مشکلات طی یک جلسع بررسی و همه اقدامات روی میز انجام و ابلاغ می‌شود.

در این آیین دکتر مهیار سلیمانی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام معرفی و از خدمات دکتر رمضانی مدیر سابق قدردانی شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.