کدخبر : 15191
سه‌شنبه 8 مارس 2022 - 9:28
فاقددیدگاه
توسط مسعود منصور صورت گرفت:

تقدیر و تجلیل از دادستان مرکز استان ایلام

معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام تقدیر کرد.

مسعود منصور معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور با اهدا لوح و صدور پیامی از عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام به پاسداشت حفاظت از حقوق بیت المال و انفال تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه بدین شرح است:

قوه محترم قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی بی بدیل در پاسداری و حفاظت از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادیهای مشروع شهروندان ایفاء نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر این مدعاست.

با التفات ویژه به زحمات و تلاش های مجدانه حضرتعالی در راستای حفاظت از حقوق بیت المال و انفال در بخش منابع طبیعی و جلوگیری از هرگونه تجاوز و تعدی به حقوق عامه و پیشگیری از وقوع بزه توسط سودجویان و فرصت طلبان نسبت به عرصه های مذکور، بدین وسیله مراتب قدردانی و کمال سپاس این سازمان از حسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه آن مرجع عالی قدر را به حضور تقدیم میدارد.

سعادت و توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.