کدخبر : 15184
یکشنبه 6 مارس 2022 - 12:45
فاقددیدگاه

شهرداران به دنبال درآمدزایی باشند/شهرداری تخصص می‌خواهد

استاندار ایلام بر خلاقیت در تولید درآمد شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: اگر شهرداری متخصص داشته باشد درآمدزا خواهد بود.

«حسن بهرام‌نیا» در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تاکید بر این مهم که شهرداران به دنبال درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها باشند، اظهار کرد: باید انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها با دقت و ظرافت انجام شود چرا که نقش سازمان همیاری شهرداری‌ها در موفقیت و درآمدزایی شهرداری‌ها حائز اهمیت است.

استاندار ایلام بر ایجاد تحول در سازمان همیاری‌ها با برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی تاکید کرد و افزود: سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های در اختیار درآمدهای بالایی را ایجاد کند که با بهره‌مندی از ظرفیت مرز مهران می‌توانند در وضعیت سازمان موثر واقع شود.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها وضعیت خوبی ندارد و باید برنامه‌هایی برای درآمدزایی تدوین کند، خاطر نشان کرد: در دیدار با رئیس جمهور به صورت موردی برای شهرداری‌هایی که بدهکاری در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دارند، صحبت شده است همچنین در ستاد اربعین نیز مشکل شهرداری‌ها مطرح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار در کسب درآمد باید خلاق باشد، یادآوری کرد: هنر شهردار به درآمدزایی و توجه به وضعیت سیمای شهر است و اینجاست که داشتن تخصص در شهرداری نمود پیدا می‌کند که اگر تخصص وجود داشت درآمدزایی نیز وجود داشت و شاهد این میزان از بدهکاری نبودیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.