کدخبر : 15161
شنبه 5 مارس 2022 - 8:37
فاقددیدگاه
امام جمعه موقت ایلام؛

آسایش و امنیت کشور مدیون پاسداران و جانبازان است

امام جمعه موقت ایلام گفت: آسایش و امنیت کشور مدیون پاسداران و جانبازان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام با تبریک روز پاسدار و جانباز، این قشر را افتخار کشور و نظام اسلامی ایران دانست و بیان کرد: همه ما آسایش و امنیت خود را مدیون پاسداران و جانبازان ایثارگر هستیم..

وی گفت: این عزیزان در تمامی دوره‌های پس از پیروزی انقلاب سینه خود را سپر کرده و در برابر استکبار جهانی و عوامل آن ایستادند.

امام جمعه موقت ایلام همچنین با اشاره به گرامیداشت هفته درخت کاری در ۱۵ اسفندماه تاکید کرد: درختکاری سنت حسنه‌ای است که از امامان و پیامبران به ما رسیده و ما باید ادامه دهندگان راه آنان باشیم.

مرادبیگی گفت: موضوع درختکاری حفظ محیط زیست را به دنبال دارد و همه ما وظیفه داریم با کاشت نهال و درختکاری، طبیعت و محیط زیست را حفظ کرده و برای استفاده نسل‌های بعدی از آن حفاظت کنیم.

امام‌جمعه موقت ایلام گفت: پایه گذار حوادثی که امروز مردم اوکراین آن را تجربه می‌کنند، فتنه گری های آمریکا است که باعث شده اوضاع این کشور را بحرانی کند.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: امیدواریم این جنگ هرچه زودتر به صلح تبدیل شود زیرا در هر حال هر جنگی خسارت بار است و جنگ برای مردم تلفات دارد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن خطاب به مردم تبریز گفت: رهبری گرانقدر در این دیدار بر جهاد تبیین تاکید خاصی داشتند، چرا که هدف دشمن جنگ ادراکی است که می‌خواهد دین را مورد تمسخر و ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد و مردم را به نظام بدبین کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.