کدخبر : 15080
شنبه 19 فوریه 2022 - 9:07
فاقددیدگاه

مسئولان برنامه‌های امیدآفرین را به مردم ارائه دهند

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت: مسئولان و مدیران برنامه‌های امیدآفرین خود را به برای استفاده از ظرفیت‌ های استان به مردم ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های امروز نماز جمعه این هفته بیان کرد: مدیران و مسئولان استان، برنامه‌های مدون خود را برای استفاده از ظرفیت‌های کم نظیری که خدا در این استان قرار داده است، جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم برسانند.  

وی با اشاره به اینکه نقش مدیر، یک نقش تعیین کننده برای تغییر وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب است، افزود: مدیر نباید فقط پشت میز بنشیند و منتظر بماند که روند به نحوی پیش برود، بنابراین مسئولان محترم استان در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها لازم است که هوشمندانه و هدفمند، برنامه‌های مدیریتی داشته باشد و به عنوان مطالبه شما مردم بیان می‌کنم که مدیران برنامه خود را در راستای مانع زدایی و رفع مشکلات موجود و پشیبانی از سرمایه گذاری اعلام کنند تا رونق امید در جامعه بالا برود.  

امام جمعه ایلام یادآور شد: مدیران و مسئولان استان، برنامه‌های مدون خود را برای استفاده از ظرفیت‌های کم نظیری که خدا در این استان قرار داده است، جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم برسانند و مدیران برنامه و راهکار‌های قابل تحقق برای اشتغال جوانان تحصیل کرده و جویایی کار رسانه‌ای کنند.   حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: در کل استان اگر سی هزار شغل ایجاد شود با اینکه ظرفیت خدادادی که در استان وجود دارد و قابل تحقق است، آمار بیکاری در استان به صفر خواهد رسید و خواهش می‌کنم که جوانان انقلابی و اصحاب رسانه این مطالبات را داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.