کدخبر : 14929
شنبه 22 ژانویه 2022 - 9:35
فاقددیدگاه

امداد رسانی پلیس ایلام به یکهزار و ۴۵۰ خودروی گرفتار در برف

فرمانده انتظامی استان از امداد رسانی پلیس ایلام به یک هزار و ۴۵۰ خودروی گرفتار در برف خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: همزمان با بارش نزولات آسمانی و شرایط جوی هوا، پلیس برای کنترل و به حداقل رساندن حوادث جاده‌ای درحال آماده باش کامل قرار گرفت و اکیپ‌هایی از یگان ویژه و پلیس راه و راهور را درکنار سایر سازمان‌های خدمات رسان در نقاط برفگیر و گردنه‌های استان مستقر شدند.
وی افزود: در چند روز گذشته و در جریان درگیرشدن برخی از محورهای مواصلاتی استان بخاطر بارش برف و کولاک، پلیس به یکهزار و ۴۵۰ خوددو گرفتار در برف کمک و امداد رسانی کرد.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: امدادرسانی به رانندگان، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ و راهنمایی مسیرهای ایمن از جمله خدمات ماموران پلیس به رانندگان و سرنشینان خودروهای گرفتار در برف بوده است.

وی با بیان اینکه، سلامت جان راننده و مسافران از هرچیز دیگری برای ما مهم است، گفت: در این ایام، تلاش کردیم از ترددهای غیر ضروری و خودروهای فاقد تجهیزات ایمن از جمله زنجیر چرخ جلوگیری شود.

سردار القاصی مهر، ادامه داد: اطلاع‌رسانی عمومی برای افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث جاده‌ای با مشارکت سازمان‌های همکار و پاسخ‌گویی صحیح، به موقع و کامل به آحاد مردم از جمله اهداف پلیس در این ایام بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.