کدخبر : 14917
چهارشنبه 19 ژانویه 2022 - 13:38
فاقددیدگاه

“کتاب همپای صاعقه” نماینده مردم ایلام را به دشت عباس کشاند

علی اکبر بسطامی که برای بررسی وضعیت میزان خسارت و آسیب های ناشی از سیل مورموری به همراه بهزاد علیزاده دیگر نماینده استان به حوزه جنوب سفر کرده بود، برای دیدار با یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به دشت عباس رفت.

جامک: عضو فراکسیون ایثارگران مجلس اظهار داشت: با مطالعه کتاب “همپای صاعقه” با موضوع تشکیل لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) که در آن به نقش “کریم چوپان” در عملیات فتح المبین به عنوان یک ایلامی اشاره شده است باعث شد ملاقات با “کریم لهرابیان” معروف به “کریم چوپان” در دستور کار خود قرار داده و منتظر فرصتی بودم که این دیدار انجام شود.

علی اکبر بسطامی اضافه کرد: شجاعت مثال زدنی و کمک های کریم چوپان به شهید متوسلیان فرمانده تیپ محمد رسول الله (ص) به عنوان بلدچی وی، بخصوص عملیات فتح المبین و ماجرای پیدا کردن یک گردان گم شده، برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس کشور است که متاسفانه تاکنون به نحو شایسته‌ای به آن پرداخته نشده و هنوز خیلی از مردم استان ایلام با سرگذشت این رزمنده قهرمان آشنا نیستند.

در این دیدار کریم لهرابیان معروف به کریم چوپان ضمن تقدیر از تلاش های بسطامی مخصوصا در حوزه پیگیری امور مربوط به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا گفت: بدون شک به عنوان یک ایرانی وظیفه دانسته در کنار رزمندگان ایفای نقش کند.

اضافه می شود: شهید احمد متوسلیان در اثر یک اتفاق با کریم آشنا می شود. از می خواهد که در شب‌های شناسایی به عنوان بلدچی همراهش باشد و کریم چوپان هم این مسئولیت مهم را می پذیرد. این رزمنده هم اکنون در بخش دشت عباس همچنان به دامداری و کشاورزی مشغول است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.