کدخبر : 14911
چهارشنبه 19 ژانویه 2022 - 9:37
فاقددیدگاه

معاون دادستان ایلام از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد

معاون دادستان ایلام از برخی محورهای مواصلاتی بازدید و در جریان روند پاکسازی و برف روبی محورهای موصلاتی استان قرار گرفت.

معاون دادستان ایلام از برخی محورهای مواصلاتی بازدید و در جریان روند پاکسازی و برف روبی محورهای موصلاتی استان قرار گرفت.

حسین علی رحمی به صورت سرزده از محورهای مواصلاتی استان بازدید و توصیه‌های لازم برای امدادرسانی مناسب به مردم و مسافران ارائه کرد.

وی همچنین با حضور در میان تیم‌های امدادی و خدمات رسان از تلاش‌های شبانه روزی راهداران و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تقدیر کرد.

معاون دادستان ایلام در بازدید میدانی خود از راه‌های استان که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و رییس پلیس راه ایلام نیز وی را همراهی می‌کردند از تعدادی راهدارخانه‌های مستقر و امکانات موجود در آنها نیز بازدید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام نیز در این بازدید گفت: در پی بارش برف شب گذشته، ریزش برداری در ۴۴ مقطع از محورهای استان انجام شده است.

نورالله دلخواه با ذکر اینکه تمام راه‌های مواصلاتی استان باز هستند، اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی طی شامگاه گذشته، همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها در جریان است.

وی گفت: همچنین طی فعالیت سامانه بارشی اخیر ۴۸۴ کیلومتر از محورهای شریانی استان با استفاده از ۸۸۵ تن مخلوط نمک و ماسه توسط عوامل راهداری برف‌روبی و نمک پاشی شد.

دلخواه اضافه کرد: بیش از ۱۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در هفت راهدارخانه استان ذخیره‌سازی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.