کدخبر : 14904
سه‌شنبه 18 ژانویه 2022 - 13:00
فاقددیدگاه

چرا برخی خیابان‌های شهر ایلام شن پاشی نشده‌اند؟ / گلایه مردم و پاسخ شهرداری

باز زمستان و یخبندان خیابان و کوچه‌هایی که مردم را رنج می‌دهد، امروز بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، در گوشه و کنار خیابان‌های شهر کسانی مشغول هل دادن ماشین بودند و یا در حال هدایت وسیله‌ی نقلیه خود برای رفتن به محل کار با هزار استرس هستند.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا؛ یکی از رانندگان تاکسی‌های شهری گفت: هرچند در برخی نقاط شهر نمک پاشی شده است اما کم نیستند خیابان‌هایی که نمک پاشی و با شن پاشی نشده‌اند و ضررش متوجه مردم می‌شود.

«حسن» ، راننده خط ایلام – سرطاف  گفت: امروز تردد در این مسیر در حوالی پارک کوثربه سختی صورت می‌گرفت و به دلیل عدم نمک‌ و شن پاشی  چند خودرو به هم برخورد کردند و چند خودرو هم واژگون شدند.

وی گفت: به نظرم بسیاری از کارکنان شهرداری برای چنین روزهایی حقوق می‌گیرند اگر در چنین روزهایی وظیفه خود را انجام ندهند کی می‌توانند به درد مردم رسیدگی کنند.

«یونس» ساکن حوالی میدان شهدا است، او که در کنار خودرو خود در حوالی بلوار صدوقی ایستاد هاست، می‌گوید: این خیابان‌ها باید روز گذشته شن پاشی می‌شد، چه کسی باید جوابگوی خسارت‌هایی باشد که ناشی از عدم انجام وظیفه‌ی دستگاه‌های مرتبط است.

یکی دیگر از رانندگان هم گفت: سال گذشته اینجا نمک‌پاشی نشده بود، خودروم اینجا واژگون شد اما امسال خوشبختانه نمک پاشی این نقطه خوب انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

در بین صحیت‌های مردم همواره به این نکته برمی‌خوریم که مردم هم کارهای انجام شده و هم کارهای انجام نشده را می‌بینند و چه خوب است اگر هرکسی در هر جایی به وظیفه‌ی خود عمل کند و شرایطی این گونه را مدیریت کند.

«محمد سلطانی» مسئول روابط عمومی شهرداری ایلام در این زمینه گفت: از دو شب گذشته ۳۵۰ نفر از نیروهای شهرداری کار نمک‌پاشی و شن پاشی را در خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر انجام داده‌اند.

وی گفت: البته خیابان‌ها و کوچه‌هایی در شهر هم به دلیل محدودیت نیرو و هم به دلیل شرایط نامناسب کوچه‌ها به دلیل پارک خودروهای مردم انجام نشده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.