کدخبر : 14754
سه‌شنبه 28 دسامبر 2021 - 8:35
فاقددیدگاه
در دیدار معاونین جدید استانداری با امام جمعه ایلام؛

تدوین برنامه منسجم برای توسعه استان ایلام

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با برشماری پتانسیل‌های توسعه استان، گفت: ایلام امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار است سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری ایلام از تدوین برنامه منسجم برای توسعه استان ایلام خبر داد. امام‌ جمعه ایلام با اشاره به ظرفیت های استان ایلام برای توسعه، گفت: نیروی انسانی کارآمد می تواند بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کند.

محمد سبحان حسنی عصر دوشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با بیان اینکه رهنمودهای حضرتعالی که با دلسوزی بیان می‌شوند را آویزه گوشمان خواهیم کرد و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای توسعه استان و رفع مشکلات و موانع احتمالی در پیش خواهیم گرفت.

وی ابراز داشت: در تلاشیم با تدوین برنامه‌ای منسجم مشکلات را احصا و با کار جهادی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان قدم برداریم.

ناصر نجفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با برشماری پتانسیل‌های توسعه استان، گفت: ایلام امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار است و باید در این راستا با بهره گیری از نیروی انسانی کارامد، تفکر والا و منابع غنی انرژی مشکلات احصاء و برای رفع آنها برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نیز در این دیدار با بیان اینکه عمر کوتاه مدیریت‌ها یکی از موانع تحقق توسعه پایدار است، اظهار داشت: ترسیم چشم انداز و تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با نگاه کارشناسی برای رسیدن به اهداف مورد نظر یک مدیر بسیار ضروری است و باید با جدیت مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی بی نظیر استان گفت: ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف، تسریع در خدمات رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی عمومی از ضروریات است که باید در ترسیم چشم انداز و تدوین برنامه‌ها بیشتر دیده شود.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: نیروی انسانی کارآمد، با انگیزه و توانمند محرکه اصلی توسعه و پیشبرد امور است، که این نیروها با تلاش، کار جهادی و توکل به خداوند متعال می‌توانند بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.