کدخبر : 14742
دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 10:20
فاقددیدگاه

یکی از موانع اصلی رشد و توسعه استان ایلام قبیله‌گرایی است

استاندار ایلام گفت: در مدیریت جدید استان، توانایی، شایستگی و داشتن روحیه جهادی و انقلابی مد نظر بوده و تلاش بر آن است تا این افت [قبیله گرایی] که مانع بزرگ توسعه در استان ایلام است را از بین ببریم و کم رنگ کنیم.

حسن بهرام نیا گفت، زمانه فعلی را زمانه اقدام و عمل، جهاد و اقدام انقلابی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های ریاست محترم جمهور برای تحقق ایران قوی و انقلابی دانست و اظهار داشت: انتصابات انجام شده با لحاظ کردن این شرایط انجام شده است.

استاندار ایلام گفت: عقب ماندگی‌های استان ایلام بسیار است و برای رفع آنان، نیازمند اقدام و عمل جهادی هستیم و در راستا در تلاش هستیم تا شعار دولت را محقق و نسبت به ساماندهی امور اقدام کنیم تا کام مردم را شیرین کنیم.

وی در ادامه یکی از آفات رشد و ترقی استان ایلام را قبیله‌گرایی عنوان کرد و گفت: در مدیریت جدید استان، توانایی، شایستگی و داشتن روحیه جهادی و انقلابی مد نظر بوده و تلاش بر آن است تا این افت [قبیله گرایی] که مانع بزرگ توسعه  در استان ایلام  است را از بین ببریم و کم رنگ کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز بخشی از اعتماد مردم آسیب‌ دیده است و ما باید با اعتمادسازی، امید به آینده را برای مردم به ارمغان بیاوریم، بیان کرد: امروز مردم با مطالبه گری به گفتمان دولت رای دادند که متفاوت از گفتمان دولت قبل باشد و ما نیز بواسطه احترام به مردم و تغییر رویکرد دولت‌، انتصابات را که مطالبه ای بحق از دولت و کارگزاران است را در راستای احترام به حقوق مردم در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به گفتمان دولت منبعث از شاخصه های اعلامی ابراز داشت: امروز منشور دولت برای خدمتگذاری به کارگزاران و مردم ابلاغ شده، که اگر بر اساس همین یک بند روحیه جهادی عمل نمائیم، بقیه شاخصه ها در دل آن نهفته و مستتر خواهد شد.

استاندار ایلام در خاتمه یادآورشد: هدف از تغییرات مدیریتی ارائه خدمات مطلوب، ایجاد رضایتمندی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه است./تسنیم

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.