کدخبر : 14687
یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 9:07
فاقددیدگاه

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: فعالیت هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام آغاز شد.

به گزارش جامک؛ محمد علینظری اظهار داشت: هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سه بخش مکتوب، دیداری و شنیداری در قالب‌های مختلف نظیر خبر، مصاحبه، تیتر، یادداشت، پادکست، موشن گرافی و مستند تلویزیونی، مستند رادیویی، پادکست و عکس برگزار خواهد شد.

وی از راه اندازی بخش ویژه مکتب حاج قاسم سلیمانی و تولیدات رسانه‌ای در قالب‌های مختلف مرتبط با کنگره ۳ هزار  شهید استان ایلام برای شرکت علاقه‌مندان در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: شرکت کنندگان این دوره می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر دو اثر یعنی در مجموع هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۶ اثر و حداقل یک اثر برای جشنواره ارسال کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام جریان‌سازی رسانه‌ای در جامعه و ایجاد رقابت بین اصحاب رسانه در تولید محتوای مناسب با توجه به موضوعات مطرح شده را از جمله مهمترین اهداف برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر برشمرد.

وی موضوعات هفتمین جشنواره ابوذر در استان ایلام را تولید، پشتیبانی‌و مانع زدایی، فرزند آوری، اعتیاد، ازدواج، سبک زندگی، نشاط در جامعه، شکستن همینه پوشالی غرب”بصیرت و دشمن شناسی” مکتب حاج قاسم سلیمانی، مطالبه گری و امید آفرینی، اربعین و ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی استان، کرونا و کمک مومنانه، بسیج و حوزه اقدام، پتروشیمی ایلام، فرهنگ کار و توسعه، حفظ جنگل و منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: تولیدات مرتبط با این موضوعات باید در قالب خبر، مصاحبه، تیتر، یادداشت، پادکست، موشن گرافی و مستند تلویزیونی، مستند رادیویی، پادکست و عکس باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام خاطر نشان کرد: علاقمندان به ارسال اثر می‌توانند در مجموع ۹ اثر را به دبیرخانه جشنواره هفتم ابوذر استان ایلام ارسال کنند.

وی یادآورشد: بازه زمانی انتشار آثار ارسالی از ۳ دی ماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب یا برخط و مجازی معتبر و دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار یافته باشد و مطالب منتشره دارای مشخصه نام، نام خانوادگی صاحب اثر، عنوان رسانه، محور، قالب و لینک انتشار باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، سوم دی ماه ۱۴۰۰ را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام کرد و گفت: علاقمندان آثار خود را به آدرس؛ ایلام- چهار راه حضرت سیدالشهداء، جنب بانک دی، سازمان بسیج رسانه استان ایلام ارسال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.