کدخبر : 14551
چهارشنبه 1 دسامبر 2021 - 8:03
فاقددیدگاه

کشف سلاح و مهمات قاچاق در ایلام/۵۷ نفر دستگیر شدند

۷۱ قبضه انواع اسلحه قاچاق در استان ایلام کشف و ضبط شد .

جامک؛ سردار دلاور القاصی مهر ،فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه است، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود : با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس ۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه ۴۵۸ عدد مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این طرح در روزهای آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: در اجرای این طرح، ۵۷ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده،متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به اینکه، امنیت فرایند اجتماعی و حفظ  آن نیازمند مشارکت همه اقشار مختلف جامعه است، گفت: مبارزه بی امان با هنجارشکنان و عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان است که در این راستا شاهد افزایش ۵۱ درصدی کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح استان بودیم .

سردار القاصی مهر، ضمن تقدیر از همراهی و همکاری دستگاه قضایی و عموم مردم، عنوان داشت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در تمامی مناطق جرم خیز حضور دارد و قطعاً قاچاقچیان سلاح و مهمات در دام پلیس خواهند افتاد و برخورد قاطع پلیس را همواره در انتظار خود خواهند دید، لذا از شهروندان عزیز تقاضامندیم تا در صورت مشاهده این گونه موارد،موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.