کدخبر : 14524
شنبه 27 نوامبر 2021 - 9:33
فاقددیدگاه

عشایر ذخایر ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی هستند

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عشایر ذخایر ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد حق طلب عصر پنجشنبه در اجلاسیه عشایر کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام در شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: عشایر نگهبانان واقعی و مرزداران سلحشور نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امید است که خداوند متعال به همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ازای این تلاش، ایثار، جوانمردی و شهادت فرزندان و پدران شما و ایثار زنان و دختران عشایر که حماسه‌ای برای همه زمان‌ها آفریده و الگویی برای همه نسل‌ها شده‌اند، توفیق خدمت دهد.

سردار حق طلب با بیان اینکه عشایر ذخایر ارزشمند این کشور و انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: عشایر با مقاومت و ایستادگی خود، فرصت دادند تا نیروهای مسلح از ارتش غیور جمهوری اسلامی، مرزداران ژاندارمری آن روز، نیروی انتظامی، بسیج و همه اقشار و اصناف مردم خودشان را مسلح کردند تا در برابر حضور دشمن بایستند و مقاومت کنند و خاک عزیز ایران اسلامی از اشغال دشمن خارج کنند.

وی بیان کرد: دست و بازوی غیورمردان عشایر این را می‌بوسیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم، یاد شهدای عشایر را گرامی می‌داریم، شهدایی که در خط مقدم نبرد در مقابل دشمنان جانانه ایستادند و قبل از شروع رسمی جنگ در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ این مردم غیور و دلیر عشایر بودند که در مرزهای ما در مقابل هجوم بعثی های ایستادند و حرکت آنها را کند و متوقف کردند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در سرزمین ایران اسلامی، چنین مردمی پرشور، ایثارگر، از خودگذشته، دلاور و شجاعی وجود دارند که تا سال‌های سال و ظهور حضرت ولی عصر (عج) این کشور را از هر گزنذی مصون خواهند داشت.

وی افزود: کنگره ملی سه هزار شهید استان با مقدمات آن و برنامه‌های بسیار بزرگ، دیدنی و ماندنی، به یادگار می‌ماند و افتخاری برای مردم استان و نظام اسلامی است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.