کدخبر : 14417
شنبه 13 نوامبر 2021 - 9:26
فاقددیدگاه

دولت نظارت دقیقی بر بازار داشته باشد

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه عده‌ای در پشت صحنه هستند که گرانی‌ها را به ویژه در اقلام مورد نیاز مردم گسترش می‌دهند گفت:از دولت انتظار می‌رود که نظارت دقیقی بر بازار و توجه به تولید داشته باشد.

حجت الاسلام رعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: عده‌ای در پشت صحنه هستند که گرانی‌ها را به ویژه در اقلام مورد نیاز مردم گسترش می‌دهند ،از دولت انتظار می‌رود که نظارت دقیق بر بازار و توجه به تولید به معنای کامل داشته باشد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حل مشکلات مردم باشیم.

  وی با اشاره به اینکه اگر این نظارت‌های به طور کامل انجام نگیرد، مشکلات تداوم خواهد داشت، افزود: عده‌ای سودجود به دنبال پر کردن جیب خود خواهند بود و اگر این نظارت‌ها قوی دنبال شود قطعاً جلوی بسیاری از این سودجویی‌ها گرفته خواهد شد.  

امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه سرقت نفت ایران توسط رژیم آمریکا و مقابله نیرو‌های مسلح کشور با آن، هیمنه آمریکا را در دنیا شکست، اضافه کرد: اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا معرفی کرد و دریادلان سپاه پاسداران با یک حرکت انقلابی، جلوی سرقت نفت کشور را گرفتند که با این اقدام ایران به عنوان یک قدرت در منطقه و آب‌های آزاد معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.