کدخبر : 14331
شنبه 30 اکتبر 2021 - 8:14
فاقددیدگاه

آغاز فعالیت حضوری ۲۸ کارگاه کانون پرورش فکری در ایلام

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از آغاز فعالیت حضوری ۲۸ کارگاه در استان خبر داد.

محمدرضا رستم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از این که از مهر امسال مراکز کانون ایلام هم زمان با کشور فعالیت های حضوری خود را ازسر گرفتند،۲۸ کارگاه تخصصی و شهریه‌ای نیز در آبان ماه جاری امکان حضوری شدن یافتتد.
وی با بیان اینکه  فعالیت های مجازی و کارگاههای مجازی برای آن دسته از کودکانی که امکان حضور در مراکز را ندارند همچنان فراهم است، تصریح کرد: کارگاههای تخصصی و عمومی برای علاقه مندان در فصل پاییز به صورت حضوری برگزار می شوند.این در حالی است که هم زمان به صورت حضوری برای کودکان ونوجوانان حضور یافته برگزار خواهند شد و به صورت برخط (آنلاین) نیز برای کسانی که در خانه حضور دارند اجرا می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسالت تصریح کرد: در فصل جاری پاییز کانون ایلام تعداد ۳۶ کارگاه تخصصی  فراخوان داد که ۲۸ کارگاه آن امکان برگزاری پیدا کرده اند و از ۷ آبان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو رستم‌پور ادامه داد:مرکز فرهنگی،هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. 
که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن  هم زمان هم به صورت مجازی و هم  حضوری  انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری   در فضای مجازی و حضوری  به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.
وی ادامه داد: علاوه براین ها  بیش از  ۸ انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.
سرپرست  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ادامه داد:  درفصل جاری پاییز  کانون استان ایلام  علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاههای عمومی،در سایت kpf ،تعداد ۲۸ کارگاه تخصصی را به صورت برخط و شهریه ای درحال برگزاری دارد.
رستم‌پور گفت:در کارگاههای تخصصی یک رشته از فعالیت های فرهنگی،ادبی،هنری مانند شعر،داستان،قصه گویی،کاردستی،نقاشی،عکاسی، نمایش  و..‌.به صورت تخصصی و دوره ای در  جلسه دنبال می شود و در پایان نیز کودکان و نوجوانان شرکت کننده گواهی نامه دریافت می کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.