کدخبر : 14276
چهارشنبه 20 اکتبر 2021 - 7:55
فاقددیدگاه

۲۶ پروژه ورزشی با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال در سفر رئیسی تصویب شد

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۶ پروژه ورزشی در سفر اخیر رئیس جمهوری به این استان با اعتباری افزون بر ۵۶۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

مظفر علی‌شائی گفت: ۲۶ پروژه ورزشی در سفر اخیر رئیس جمهوری به این استان با اعتباری افزون بر ۵۶۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

وی افزود: ۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری برای تکمیل پروژه استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری شهر ایلام اختصاص یافت و برای تکمیل این پروژه علاوه بر رقم تخصیصی سفر رئیس جمهوری، ۴۰ میلیارد ریال نیز از اعتبارات استانی به برای رفع نواقص و تجهیز این مجموعه ورزشی اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: به دلیل اینکه اولویت سفر رئیس جمهوری به ایلام در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه کار با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بود به تناسب نیاز استان پیشنهاد شد که اعتباراتی برای تکمیل پنج زمین چمن شهرستان‌های ایوان، آبدانان، دره‌شهر، سیروان و بخش مورموری اختصاص یابد که مورد موافقت قرار گرفت و هشت میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص یافت.

علی شائی ادامه داد: همچنین در سفر رئیس جمهوری به ایلام ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل هشت سالن ورزشی از منابع وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.