کدخبر : 14265
سه‌شنبه 19 اکتبر 2021 - 8:30
فاقددیدگاه

آمادگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) برای ‌برگزاری‌ کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام

جانشین فرمانده‌ سپاه امیرالمؤمنین (ع) از آمادگی ‌برای ‌برگزاری‌ کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام خبر داد و گفت: با همکاری تمامی نهادها و ارگانها درصددیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان انجام شود.

به گزارش جامک به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار قدرت‌الله کریمیان صبح امروز در دیدار با اعضای سازمان‌های مردمی جبهه انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اهمیت تولیدات فرهنگی در تعمیق و ترویج فرهنگ شهادت اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشوراست که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چراکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس جلوه‌های زیبایی را خلق کردند افزود: این استان آماده برگزاری  کنگره ملی ۳ هزار شهید است و با همکاری تمامی نهادها و ارگانها درصددیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید ایلامی  رویداد بزرگی است که می‌تواند رشادت‌های مردم استان ایلام را در دوران دفاع مقدس بازآفرینی کند و مجریان این کنگره در تلاشند تا کنگره با محور وحدت و همبستگی در استان ایلام برگزار شود.

سردار کریمیان با تاکید بر تولید آثار فاخر برای اثربخشی و اثرگذاری بیشتر بر آحاد جامعه گفت: در این زمینه تلاش شده آثار فاخر فرهنگی، دینی و انقلابی تولید شود و از این طریق فرهنگ شهادت به عموم مردم معرفی شود.

وی در پایان اظهار داشت: هنرمندانی که در عرصه ترویج فرهنگ شهادت کار می‌کنند، بدانند که این مأموریتی از سوی شهیدان است و قطعاً این کار بدون ثواب و پاداش نیست.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.