کدخبر : 14138
دوشنبه 4 اکتبر 2021 - 13:52
فاقددیدگاه
نماینده مردم استان ایلام؛

فرهنگیان سال هاست چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: سالهاست که فرهنگیان چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند، لایحه ای که توسط دولت ارایه شد دارای اشکالاتی بود، با وجود اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از این اشکالات را برطرف کرد، اما این لایحه همچنان دارای ایراداتی است.

به گزارش جامک؛ بهزاد علیزاده در تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: سالهاست که فرهنگیان چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند، لایحه ای که توسط  دولت ارایه شد دارای اشکالاتی بود، با وجود اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از این اشکالات را برطرف کرد، اما این لایحه همچنان دارای ایراداتی است.

وی در ادامه افزود: اگر می خواهیم دین خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان ادا کنیم، باید در زمان بررسی لایحه به گونه ای اقدام شود که تمام اشکالات رفع و نظر فرهنگیان در خصوص دریافت معادل ۸۰ درصد حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها تامین شود.

نماینده دهلران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشتگان با امضای ۲۰۸ نفر از نمایندگان در آذر سال ۹۹ به هیات رئیسه تقدیم شد، اما متاسفانه تاکنون در این رابطه اقدامی صورت نگرفته است، از ریاست مجلس می خواهم طرح مذکور ر در اسرع وقت در دستور کار مجلس قرار گیرد.

علیزاده در ادامه در تذکر به بانک مرکزی در خصوص عدم ابلاغ مصوبه هیات دولت درخصوص تمدید تسهیلات کشاورزی و دامداری سال ۹۹ با سررسید سال ۱۴۰۰ گفت: کشاورزان و دامداران در اثر خشکسالی سال گذشته متضرر شده و سرگردان هستند. از رئیس جمهور انتظار داریم که دستور دهند این مصوبه عملی شود چون بانک ها به این دلیل که فکر می کنند این مصوبه از سوی بانک مرکزی ابلاغ نشده به آن عمل نمی کنند.

وی گفت: یک سال و نیم است که از زمان بازنشستگی فرهنگیان می گذرد، اما همچنان پرداخت پاداش پایان خدمت آنها صورت نگرفته که این امر با عدالت همخوانی ندارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.