کدخبر : 14099
یکشنبه 26 سپتامبر 2021 - 9:12
فاقددیدگاه

جشن شکوفه ها در نقش قلم!

همزمان با سراسر کشور و فرارسیدن سال تحصیلی جدید، آیین جشن شکوفه‌ها در مدرسه غیردولتی پسرانه نقش قلم برگزار شد.

جامک: این مراسم با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آمورش و پرورش استان، جمعی از مسئولان شهرستان و همچنین خانواده شهید مدافع سلامت شهید دکتر رستمیان و یکی از پرستاران بیمارستان حضرت امام (ره) شهر ایلام به نمایندگی کادر درمان در دبستان غیر دولتی “نقش قلم” با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد.
دکتر حجت اله رشیدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام به وضعیت آموزش و مشکلات دوران کرونا پرداخت. وی به برنامه ریزی آموزش و پرورش برای دوران پسا کرونا اشاره کرد.

دکتر صادقی فر معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان نیز به شرایط کرونا و وضعیت موجود اشاره و الزامات رعایت پروتکل های بهداشتی در بین والدین و دانش آموزان را تشریح و توصیه هایی در راستای سلامت دانش آموزان به مدیران مدرسه نمودند.

در ادامه؛ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و هیات همراه از کلاس ها و فضای آموزشی که با الزامات رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد گردیده بود بازدید بعمل آمد و مورد تقدیر قرار گرفتند.
از نکات حائز اهمیت در این مراسم تهیه لباس فرم با الگوبرداری از لباس کادر سلامت و تهیه پیکسل منقش به متن “مدافعان سلامت بر دستان تان بوسه میزنیم” برای دانش آموزان بود که بر سینه خود نصب نمودند.

هم خوانی سرود “بوسه بر دستان مدافعان سلامت” و هم نوایی مدعوین با دانش آموزان، تجلیل از خانواده های شهید سلامت از بخش های زیبا و ماندگار این مراسم بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.