کدخبر : 14046
یکشنبه 19 سپتامبر 2021 - 8:06
فاقددیدگاه
سردار القاصی مهر:

اتوبوس حامل مواد مخدر به مقصد نرسید/ کشف بیش از ۱۴ کیلو مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از 14 کیلو مواد مخدر در ایلام خبر داد و گفت: فردی به هویت معلوم که قصد داشت از طریق یک دستگاه اتوبوس مواد مخدر به استان ایلام وارد کند، با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

جامک: سرداردلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام افزود:در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در زمینه تهیه و انتقال مواد مخدر از طریق یک دستگاه اتوبوس به استان ایلام، موضوع بصورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی و پس از حصول اطمینان از انتقال محموله مواد مخدر به استان، پس از هماهنگی با مرجع قضایی، خودرو مذکور را در مبادی ورودی شهر ایلام شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: ماموران انتظامی، در بازرسی از اتوبوس توقیف شده مقدار ۱۴٫۵کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شد،خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.