کدخبر : 14013
چهارشنبه 15 سپتامبر 2021 - 8:23
فاقددیدگاه

ممنوعیت اصرار بر تهیه لباس فرم جدید مدارس

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:با توجه به مشخص نبودن وضعیت مدارس درخواست لباس فرم جدید مدارس ممنوع و هیچ مدرسه‌ای حق ندارد والدین را مجبور به خرید لباس فرم کند.

جهانگیر رستمزاد در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: با هر مدرسه‌ای که خلاف مصوبات قرارگاه کرونا عمل کند و اصرار بر تهیه لباس فرم جدید داشته باشد، باید برخورد شود.   وی تاکید کرد: مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در نشست رسانه‌ای خود در صدا و سیما رسماً این موضوع را اعلام کرده است، اما متاسفانه همچنان برخی از مدارس اصرار بر تهیه لباس فرم دارند.

  رییس قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اعلام کرد: وقتی هنوز وضعیت مدارس مشخص نیست چطور بعضی از مدارس تهیه لباس فرم برای دانش آموزان را اجباری اعلام می‌کنند.   رستمزاد عنوان کرد: خوشبختانه مصوبه برگزاری حراج‌های فصلی استان اجرا شد و بازدید مستمر از واحد‌های صنفی نیز به صورت منظم عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ شب ادامه دارد.  

وی همچنین در خصوص استقرار پلیس به عنوان عامل بازدارنده در آرامگاه بهشت رضا برای اجرای پروتکل تدفین و عدم تجمع در این آرامستان را ضروری برشمرد و یادآور شد: کارگران بهشت رضا که توان برخورد با تجمعات عزاداران را ندارند باید از حضور نیرو‌های نظامی استفاده شود.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین به اجازه تردد خودرو‌ها و عدم ممنوعیت تردد شبانه اشاره کرد و افزود: در صورتی که کار واکسیناسیون سه شیفته یا شبانه روزی شود جریمه ممنوعیت تردد، حذف می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.