کدخبر : 14
شنبه 10 اکتبر 2015 - 7:22
فاقددیدگاه

دنیا با لبخند کودکان زیباست

دبیر هفته ملی کودک در استان ایلام بر مدیریت هدفمند افکار کودکان در روز پرواز بادبادک‌ها تاکید کرد.

19975

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، «حبیب‌الله بخشوده» در نشست خبری با اهالی رسانه در آستانه هفته ملی کودک، شعار روز جهانی کودک را «دنیا با لبخند کودکان زیباست» عنوان و اظهار کرد: روز بزرگ و بااهمیت کودک با جشن بادبادک‌ها در روز ۱۶ مهرماه در محل پارک فرهنگی تفریحی چغاسبز همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و بر مسئولین اجرایی این جشن واجب است چگونگی پرواز افکار کودکان را مدیریت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان ایلام ادامه داد: روز ۱۵ مهرماه با حضور کارشناسان کانون آسیب‌شناسی برنامه‌های اجرایی هفته کودک در دوره‌های قبل انجام می‌گیرد و همچنین ایده‌ها و برنامه‌های امسال را مطرح و مورد تحلیل قرار خواهند گرفت.

 

بخشوده با بیان اینکه شاد کردن و بروز استعدادهای کودکان هدف همگانی است، افزود: ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک با ریاست استانداری ایلام و دبیری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و دستگاه‌های اجرایی آموزش و پرورش، کمیته امداد، فرهنگ و ارشاد، بهزیستی، هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور، محیط زیست، فرمانداری، صدا و سیما، علوم پزشکی، آتش نشانی و سازمان‌های مردم نهاد است.

وی گفت: در روز جهانی کودک جشن بادبادک‌ها برگزار خواهد شد که غرفه‌ایی نیز با همین عنوان وجود دارد که کودکان با ابزار مورد نیاز آموزش ساخت بادبادک را فرا می‌گیرند و حتی بهترین و صحیح‌ترین ساخت بادبادک جایزه می‌گیرد اما در هفته کودک غرفه‌هایی شامل دستاوردهای کانون، غرفه آموزش کاردستی خلاق، غرفه عروسک‌های غول پیکر دارا و سارا، غرفه گمشدگان نیز تعبیه شده است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته کودک افزود: برنامه‌های طنز کودکان، اجرای موسیقی توسط کودکان، سرود همگانی و قرائت بیانیه روز جهانی کودک از جمله برنامه‌های روز جهانی کودک است.

بخشوده تصریح کرد: سه واحد سیار روستایی در چرداول، چوار و میشخاص همزمان با روز جهانی کودک به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، مذهبی و ورزشی با محوریت کتاب خواهند پرداخت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.