کدخبر : 13993
سه‌شنبه 14 سپتامبر 2021 - 7:44
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

تابع مقامات مسئول و ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه مراسم راهپیمایی اربعین حسینی هستیم

استاندار ایلام با بیان این که تا این لحظه چهارچوب خاصی برای راهپیمایی اربعین ابلاغ نشده؛ گفت: تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و مقام‌های مسئول هستیم، اما مدیران استانی مربوطه برای تمام سناریوهای احتمالی آمادگی کامل دارند.

محمد نوذری با بیان این که تا این لحظه چهارچوب خاصی برای راهپیمایی اربعین ابلاغ‌نشده  است گفت: فرمانداران برای برگزاری راهپیمایی اربعین در سناریوهای مختلف آماده باشند.

استاندار ایلام گفت: تا لحظه انجام این گفت‌وگو سفر زمینی از مرزهای این استان برای زائران حضور در مراسم اربعین حسینی ممنوع است و مرزهای استان به روی مسافران این رویداد معنوی بسته شده است.

وی افزود: اما به جهت تغییر احتمالی شیوه سفرها به تمام فرمانداران ابلاغ که در آمادگی لازم برای تغییر احتمالی سناریوها بسر برده و چنانچه شیوه نامه جدید ابلاغ شود استان ایلام برای اجرای آن با مشکل مواجه نشود.

استاندار ایلام هر گونه تجمع انسانی در مرز مهران را ممنوع دانست و یادآورشد: هیچ تردد زمینی در مرزهای استان و مرز مهران نداریم و هرگونه تجمع در مرز مهران غیر قانونی و مسافرانی که به این مرز سفر کرده باشند بدون اغماض عودت می‌شوند.

تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی، رفاهی  برای تردد احتمالی زائران در استان ایلام به گفته نوذری نیازمند اهتمام ملی و اختصاص اعتبار ویژه است و در این ارتباط خاطر نشان کرد: چنانچه تصمیم بر سفرهای زمینی در رفت و یا بازگشت زائران از مرزهای استان ایلام باشد، تکمیل زیر ساخت‌های بهداشتی، درمانی، رفاهی  است که امیدوارم در تامین اعتبار برای سامان آن مسئولان نگاه ملی و ویژه داشته باشند.

ختم کلام استاندار ایلام آن بود که گفت: سفر زمینی از مرزهای این استان برای زائران حضور در مراسم اربعین حسینی ممنوع است  و هموطنان برای این سفر از طریق مرزهای استان خود را به زحمت نیاندازند که حضور آنان موجب عودت به استان مبدا سفر خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.