کدخبر : 13921
شنبه 4 سپتامبر 2021 - 8:15
فاقددیدگاه
امام جمعه موقت ایلام:

حل مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند روحیه جهادی است

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند روحیه جهادی است، گفت: دولت به شعارهای خود در ایام انتخابات عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: در حال حاضر توجه به معیشت مردم مهم‌ترین کار دولت سیزدهم باید باشد.

وی افزود: دولت جدید با برنامه ریزی مسنجم به فضل الهی و با کمک مردم برای حل این مشکلات به طور هدفمند اقدام کند.

امام جمعه موقت شهر ایلام با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی نقش مهمی در رونق اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم دارد، گفت: راه اندازی کارگاه‌ها و صنایع تولیدی نقش مهمی در افزایش نرخ اشتغال و با تناسب آن افزایش تولید و همچنین صادرات دارد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه توجه به محرومان و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی از انتظارات و مطالبات به حق مردم است، بیان کرد: شعار و هدف دولت جدید توجه ویژه به معیشت مردم و برخورد با مفسدان و رانت خواران و تعادل در قیمت اجناس است که این می‌تواند مایه دلگرمی و امید برای مردم باشد.

وی با اشاره به شرایط کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، یادآور شد: دولت سیزدهم با حضور افراد انقلابی و با روحیه جهادی در مسئولیت‌های مختلف، می‌تواند به وعده‌ها و تحقق شعارهای خود در ایام انتخابات عمل کند.

مرادبیگی با بیان اینکه برقراری عدالت اجتماعی و بهبود وضعیت معیشتی مردم و خدمت به محرومان جامعه مهم‌ترین شاخصه‌های دولت اسلامی است، تصریح کرد: تحقق این شاخص‌ها تنها با مدیریت جهادی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی امکان پذیر است و برای این امر نیز باید مدیرانی با روحیه جهادی در مسئولیت‌ها قرار گیرند.

امام جمعه موقت شهر ایلام با اشاره به اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت سیزدهم استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی است، افزود: حضور نیروهای کارآمد، با تجربه، انقلابی و دلسوز در مدیریت ارشد زمینه ساز تحقق شعارها و وعده‌های دولت جدید خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.