کدخبر : 13850
چهارشنبه 25 آگوست 2021 - 8:24
فاقددیدگاه
فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛

کشف ۱۰۰ درصدی پرونده های قتل در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از کشف ۱۰۰ درصدی پرونده های قتل و دستگیری تمامی متهمان فراری در استان خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر عصر سه شبه در دیدار با استاندار ایلام که به مناسبت هفته دولت انجام گرفت، بیان کرد: امنیت و آرامش روانی جامعه، آوردگاه تلاش شبانه روزی پلیس ایلام در تمام زمینه‌ها و فصول سال است.

وی افزود: به طور میانگین روزانه ۸۰۰ ماموریت مختلف به همکاران در قسمت‌های مختلف ابلاغ می‌شود که باید در ۱۵ دقیقه انجام شود و این موضوع سرعت عمل، دقت و پاسخگویی پلیس در انجام ماموریت‌ها و خدمات رسانی عمومی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: با اقدامات هدفمند آموزشی و پیشگیرانه و همچنین اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی، در بازه زمانی از ابتدای سال تاکنون شاهد سیر نزولی چاقوکشی و جرایم خشن در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: امسال با تدابیری انجام گرفته و افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوسی که صورت گرفت، کشف ۱۰۰ درصدی قتل و دستگیری متهمان فراری بوده است.

سردار القاصی مهر یادآور شد: به منظور کاهش حوادث و سوانح ترافیکی، با بسیج تمام امکانات و همچنین بهره گیری از سیستم‌های هوشمند و الکترونیکی در حوزه محورهای مواصلاتی و درون شهری سعی کردیم امنیت و انتظام ترافیکی را در کل جاده‌های درون و برون شهری استان برقرار کنیم، که نتیجه آن کاهش محسوس حوادث جاده‌ای بوده است.

سردار القاصی مهر، در بخش دیگری از سخنان خود به مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکار اجتماعی کلانتری‌های اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته کارشناسان مشاوره با تحصیلات تخصصی در تمامی کلانتری‌های سطح استان مستقر و فعال کردیم، و بسیاری از پروندها قبل از ورود به چرخه قضائی، توسط کارشناسان مشاوره حل و فصل و به مصالحه طرفین ختم می‌شود و این موضوع هم در کاهش اتلاف وقت مراجعین و هم کاهش بار قضایی موثر خواهد بود.

وی در ادامه، به موفقیت پلیس فتا در کشفیات ۱۶۷ درصدی پروندها های سایبری اشاره کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از پرونده متشکله در پلیس فتا دال بر این موضوع دارد که افراد به علت عدم آگاهی در دام افراد سود جو و فرصت طلب گرفتار شدند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.