کدخبر : 13744
شنبه 14 آگوست 2021 - 8:10
فاقددیدگاه

محور ایلام سرابله بازگشایی شد

رییس پلیس راه ایلام از بازگشایی کیلومتر۱۸ محور ایلام - سرابله پس از انجام عملیات عمرانی خبر داد.

به گزارش جامک؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: رانندگان در زمان انجام عملیات عمرانی در این محور از مسیر انحرافی تردد می‌کردند، اما این مسیر از ساعت ۱۴و۳۰ امروز بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: محور سرابله – حمیل یکی از مسیر‌های پرتردد استان است و از رانندگان درخواست می‌شود رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و احترام به قانون را در دستور کار قرار دهند.

رییس پلیس راه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه این استان در ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال‌جاری حوزه ترافیک، رتبه چهارم کشور را کسب کرد افزود: بر اساس شاخص‌های تعیین شده در حوزه ترافیک استان ایلام، پس از استان‌های کرمان، قم و زنجان موفق به کسب مقام چهارم کشوری در بین سایر استان‌ها شد.

وی یادآور شد کاهش تصادفات جاده ای، پیگیری در خصوص رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف، توقیف خودرو‌های دارای حرکات مخاطره آمیز، برخورد با تخلفات رانندگی، آموزش و فرهنگ سازی و پیگیری در خصوص ارتقا سیستم‌های هوشمند از جمله عواملی بوده که منجر به این موفقیت کشوری شده است.

رییس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: این موفقیت حاصل همراهی مردم با خادمان خود در پلیس راه و تلاش و همکاری تمامی دستگاه ها، سازمان امدادی و خدماتی در سال جاری بوده است.

سرهنگ همتی زاده با قدردانی از دستگاه‌ها و سازمان‌های دخیل در امر ترافیک استان گفت: تقاضا داریم بمنظور استمرار روند کاهشی تصادفات در استان و پیشگیری از تصادفات دلخراش رانندگی، نهایت همکاری و همراهی را با مجموعه پلیس راه استان در طول سال

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.