کدخبر : 13705
دوشنبه 9 آگوست 2021 - 8:00
فاقددیدگاه

۸۰زندانی مالی در استان ایلام آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۰مددجو با کمک خیرین و ستاد دیه‌ی استان و کشور آزاد شد اند.

مجید احسانی در نشست خبری با اصحاب رسانه از آزادی ۱۸۰مددجو در سال گذشته با کمک خیرین خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز نیز ۸۰مددجو با کمک خیرین آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی زندان قبلی ایلام که در درون شهر قرار داشت گفت: با تلاش مسوولان ارشد این سازمان در استان فاز نخست زندان جدید شهر ایلام بهمن ماه سال گذشته افتتاح و سرانه نگهداری زندانیان در زندان مرکزی ایلام امروز به یک عدد استاندارد رسیده است.

احسانی با اشاره به آغاز روند دادرسی الکترونیک گفت: استان ایلام در این زمینه جزو استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود به نحوی که دیگر اعزام و بدرقه زندانی به محاکم قضائی در این استان با بهره گیری از فناوری، به صفر رسیده است.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام همچنین با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا در زندان مرکزی ایلام افزود: با انجام ۸هزار مورد آزمایش تشخیص کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، خوشبختانه از ابتلای مددجویان این زندان به بیماری کرونا جلوگیری شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته در مجموع دوهزار بسته حمایتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سپاه امیرالمونین(ع)، ستاد فرمان اجرایی امام، سپاه امیرالمومنین و … بین خانواده‌های زندانیان استان توزیع شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.