کدخبر : 13699
یکشنبه 8 آگوست 2021 - 8:54
فاقددیدگاه

تمام ایلامی‌ها و ایرانیان به جواد فروغی عشق می‌ورزند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همه ایلامی‌ها و کشور ایران که ارزش کار فروغی را می‌فهمند به او عشق و علاقه دارند.

به گزارش جامک به نقل از فارس؛ سردار شاکرمی در مراسم روز خبرنگار در استان ایلام گفت: به خاطر تمامی زحمات و مجاهدت‌هایی که خبرنگاران در طی این روزهای سخت کرونایی متحمل شدند سپاسگزاریم.

وی افزود: تلاش و مجاهدت خبرنگاران قابل تحسین است، بارها ناراحتی خبرنگاران از وضعیت موجود، کم کاری مسوولان و… به گوش رسیده که این موضوع از دغدغه پاک خبرنگاران است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: همه ایلامی‌ها و کشور ایران که ارزش کار فروغی را می‌فهمند به جواد فروغی عشق و علاقه دارند.

وی ادامه داد: چه دلیلی دارد وقتی که اقتدار یک کشور در دنیا در مقابل چشم همه به نمایش گذاشته می‌شود از روی جهل کسی قلم به دست بگیرد و مطلبی را انتشار دهد که همه عظمت ما را فرو بریزد؟

سردار شاکرمی ادامه داد: در دموکراسی‌ترین کشورها هم بایدها و نبایدهایی برای نوشتن هست.

وی افزود: سال‌ها کسانی در این نظام بودند که تیشه به تنه درخت نظام اسلامی میزدند؛ در کشور ما متاسفانه کسانی سعی دارند حاکمیت را زیر سوال ببرند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: برخی از دوستان حرکتی کردند که نماد اقتدار و حرکت پر شکوه ما زیر سوال رفت و مطلبی را نوشتند که دو پهلو و ذهن‌ها را خراب کردند.

وی تصریح کرد: ما ایلامی‌ها حداقل باید حواس جمع می‌بودیم و در این فضا مراقبت میشد؛ ما هیچ وجه مشترکی با رژیم صهیونیستی نداریم.

وی ادامه داد: همه تلاش این رژیم برای تخریب ما است؛ با پشیمانی و عذر خواهی چیزی درست نمیشود و نباید تحت تاثیر احساسات تصمیمی بگیریم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.