کدخبر : 13696
یکشنبه 8 آگوست 2021 - 8:34
فاقددیدگاه
محمد علی اکبری:

خبرنگاران می توانند سفیران آگاهی بخش و صدای رسای جامعه باشند

رئیس دانشگاه ایلام گفت:خبرنگاران می توانند سفیران آگاهی بخش و صدای رسای جامعه باشند و با فعالیت‌ خود روح خودباوری و امید را در مردم زنده کرده و نقش محوری و زیربنایی در شکل‌گیری هویت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور ایفاء نمایند.

محمد علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای عرصه خبر ،افزود:در دنیای امروز، نفوذ رسانه‌ها و فضای مجازی و سرعت گردش اطلاعات عامل اصلی  شکل‌گیری تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ملی و جهانی است. از این رو خبرنگاران مستقل، منصف و آزاداندیش بعنوان چشمان تیزبین جامعه  با آگاهی بخشی و تلفیق  سرعت و دقت در انعکاس اخبار نقشی بنیادین در شناخت حقیقت و مهندسی تحولات کشور به نفع مردم دارند. 

وی اظهار داشت:بی تردید لازمه حضور مقتدرانه و تأثیرگذار در این شبکه جهانی، فراهم کردن زمینه انتقال آزاد اطلاعات و وجود رسانه‌های مستقل و غیردولتی است، تا امکان نقد واقعی، اطلاع‌رسانی معضلات اساسی کشور و نظارت بر همه افراد و دستگاهای بهره‌مند از بیت‌المال فراهم گردد و زمینه توسعه و سربلندی ایران سرافراز به وجود آید. 

  رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: اینجانب ضمن ابراز انزجار از عوامل و اندیشه‌ای که عامل  شهادت شهید محمود صارمی  گردید،روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه خبرنگاران عزیز استان ایلام، که در طول سالیان اخیر با دانشگاه ایلام همکاری و همراهی  داشته‌اند و با تلاش‌های صادقانه  خود اخبار دانشگاه ایلام را در سطح ملی و استانی منعکس کرده‌اند، ابراز می‌دارم و دست شما عزیران را برای ادامه همکاری‌های رسانه‌ای به گرمی می‌فشارم. 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.