کدخبر : 13687
شنبه 7 آگوست 2021 - 15:44
فاقددیدگاه

کرونا گردهمایی خبرنگاران ایلامی را لغو کرد

رئیس خانه‌ مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: به دلیل محدودیت‌های ناشی از وضعیت قرمز استان بر اثر کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار لغو شد.

«سجاد صیدی» اظهار کرد:  با توجه به شرایط حاد کرونا، برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار امسال محدود به چند برنامه خواهد بود و هیچ جشن و گردهمایی حضوری برگزار نخواهد شد.

وی به اختتامیه جشنواره چهارم فصلی مطبوعات استان اشاره‌ کرد و گفت: این آیین با حضور استاندار و جمعی از مدیران و خانواده زنده یاد حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی‌فر از درگذشتگان رسانه استان عصر امروز شنبه در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار خواهد شد.

رئیس خانه‌ مطبوعات و رسانه‌های ایلام با بیان اینکه پیش از برگزاری این آیین از خانواده در گذشتگان رسانه استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر می‌شود، از افتتاح میدان رسانه همزمان با روز خبرنگار امسال در شهر ایلام خبر داد و گفت: ادای احترام آنها به درگذشتگان رسانه استان در بهشت رضا از دیگر برنامه‌های هفته خبرنگار خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام‌گرفته به مناسب ۱۷ مردادماه و بزرگداشت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات تقدیر خواهد شد.

صیدی از استاندار ایلام و دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده در اجرای آیین اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات و بزرگداشت روز خبرنگار تقدیر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.