کدخبر : 13605
شنبه 24 جولای 2021 - 7:46
فاقددیدگاه

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از برگزاری موفق آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌ نهضت سوادآموزی به خوبی رعایت شد، از مدیریت و مجموعه جهاد دانشگاهی استان ایلام قدردانی کرد.

جامک: دکتر “امیر مهردادی” اظهار کرد: بر اساس گزارش معاون سوادآموزی اداره کل، این ازمون در سلامت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که جای تقدیر از مجموعه جهاددانشگاهی استان دارد.

مدیر کل  آموزش و پرورش استان ایلام  گفت: این آزمون داخلی و برای استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی در استان با شرکت ۱۴۴ نفر در استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد و نتایج هم از طریق مرکز ازمون جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملکرد جهاد دانشگاهی ایلام  در برگزاری آزمون‌های مختلف تجربه‌ای ارزنده دارد، گفت: برگزاری منظم، دقیق و استاندارد این آزمون استخدامی نشان دهنده تجربه، توان و تخصص جهاددانشگاهی بوده است که جای قدردانی و تشکر دارد.

به گزارش ایسنا، همچنین امروز دکتر  جهانشاه احمدی معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان و مدیریت حراست و ارزیابی این اداره کل ضمن بازدید از این حوزه امتحانی در جریان فرایند ازمون قرار گرفتند.

انتهای پیام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.