کدخبر : 13582
سه‌شنبه 20 جولای 2021 - 8:35
فاقددیدگاه

راه اندازی ۱۵ قربانگاه در نقاط مختلف استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: تعداد ۱۵ قربانگاه برای دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار این استان در آستانه عید سعید قربان تدارک و راه اندازی شده است.

به گزارش جامک به نقل از فارس؛ قنبر موسی‌نژاد با بیان اینکه تعداد ۱۵ قربانگاه در نقاط مختلف استان ایلام راه اندازی و تدارک داده شده گفت: مردم نیکوکار این استان تاکنون ۷۰۰ رأس دام جهت انجام قربانی در اختیار کمیته امداد مناطق گوناگون این استان قرار داده‌اند و پیش بینی می‌شود در روز عید سعید قربان بیش از هزار و ۵۰۰ رأس دام در این قربانگاه‌هایی که تدارک دیده شده ذبح و قربانی شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله در عید قربان اقدام به جمع آوری، ذبح و توزیع نذورات قربانی مردم نیکوکار استان می‌کند تصریح کرد: امسال نیز راه اندازی این تعداد قربانگاه با هماهنگی مراکز درمانی استان و دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر مراکز دامپزشکی استان فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هدف کمیته امداد این است بستر و فضای مناسبی را فراهم  کند تا مردم نیکوکار استان نذورات قربانی خود را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این قربانگاه‌ها و یا دفاتر کمیته امداد قرار دهند.

موسی‌نژاد با بیان اینکه کمیته امداد از قبل خانواده‌های محروم و با میزان فقر بالا را شناسایی کرده است افزود: نذورات قربانی مردم بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان با بیان اینکه امسال یک رویداد فرهنگی بزرگ و کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگزار می‌شود ادامه داد: درخواست ما این است مردم به نیابت از شهدا نذورات قربانی خود را اهدا کنند تا هم ادای دینی نسبت به سه هزار شهید استان صورت گیرد و هم اینکه خانواده‌های نیازمند استان بتوانند از کمک‌ها و نذورات مردم نوع دوست استان بهره گیری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.