کدخبر : 13480
جمعه 9 جولای 2021 - 11:40
فاقددیدگاه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام:

نمایندگان در استفاده از تریبون‌ها احتیاط کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با بیان اینکه نمایندگان در استفاده از تریبون‌ها احتیاط کنند گفت: گاهی نمایندگان با استفاده از تریبونی که در اختیار دارند نظرات انتقادی را بیان می‌کنند که نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه ضررهایی را در پی خواهد داشت.

محمد میرزایی‌حیدری در کارگروه تحقیقات آموزش و فناوری گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری یک سری آسیب‌ها برای نمایندگان استان‌ها وجود دارد که کاربردی‌ترین آسیب‌ها برای نمایندگان در استان ایلام این است که نماینده اختیاراتی که قانون در اختیار او قرار داده به نفع خواسته‌های شخصی، قومی و گروهی خود از آنها استفاده کند. 

وی افزود: آسیب دیگری که نمایندگان را تهدید می‌کند ورود به مسائل اجرایی یا همکاری و توافق کردن با مدیران اجرایی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: یکی دیگر از این آسیب‌ها بی‌احتیاطی در استفاده از تریبون است که در اختیار نمایندگان قرار داده می‌شود؛ گاهی نمایندگان با استفاده از تریبونی که در اختیار دارند نظرات انتقادی را بیان می‌کنند که نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه ضررهایی را در پی خواهد داشت.

میرزایی‌حیدری تصریح کرد: استخدام اقوام و آشنایان خارج از ضوابط، نداشتن ارتباط با نخبگان و دانشگاهیان استانی، استفاده نکردن از نظرات و انتقادات نخبگان استان جهت رشد و ارتقاء، انقلابی عمل نکردن علی‌رغم شعارهای انقلابی نمایندگان و استفاده از افراد زاویه دار در دفاتر کاری از دیگر آسیب‌های موجود برای نمایندگان استانی است. 

وی بیان کرد : مردم انتظار دارند نمایندگان مجلس گزارش دهند تا به حال از کدام مسوول انقلابی در استان دفاع کرده‌اند زیرا آنها در عزل و نصب‌ها دخالت داشته‌اند. 

منبع: خبرگزاری فارس

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.