کدخبر : 13447
سه‌شنبه 6 جولای 2021 - 7:47
فاقددیدگاه
معاون امور عمرانی استانداری ایلام؛

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها؛ حلقه نخست خدمت رسانی به مردم

"احمد کرمی" ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در پیامی به شرح زیر، ۱۴ تیر ماه «روز شهرداری و دهیاری» را تبریک گفت.

ایسنا ایلام؛ ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی یکی از مهمترین سیاستگذاری ها در سیستم مدیریتی جدید است و امروزه شهرها و روستاها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند. در این بین دهیاری ها و شهرداری ها به عنوان حلقه نخست خدمت رسانی در حوزه مدیریت شهری به مردم نقشی بی بدیل و انکارناپذیر دارند.
از این رو شهرداریها و دهیاریها با توجه به وظائفی که مطابق قانون برای سازماندهی امور مختلف شهرها و روستاها برعهده دارند ، دارای جایگاه وی‍‍ژه ای در سطح مدیریت شهری و روستائی ، عموم شهروندان ، افکار عمومی ، نخبگان و صاحب نظران و رسانه ها هستند و مجموعه فعالیتها و تشکیلات شهرداریها و دهیاریها به دلیل ارتباط با زندگی روزمره شهروندان به طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است و شاید از این حیث دستگاهی نظیر آنها وجود نداشته باشد.
اینجانب ضمن تبریک‌روز ۱۴ تیرماه که بنام روز شهردارو دهیار نامگذاری شده ،صمیمانه از خدمات خالصانه ، بی منت و شبانه روزی شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا استان ایلام تقدیر و سپاسگزاری بعمل می‌آید.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.